23411 Učitelé na 1. st. základních škol (kromě v přípravných tříd) ZamK Kontakt telefonicky na č. 602 200 482, e-mailem. info@tois. world, osobní schůzka po…
Požadujeme odpovídající odbornou kvalifikaci učitele mateřské školy, kterou upravuje § 6 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. Možné…
Požadujeme odpovídající odbornou kvalifikaci učitele pro 1. stupeň základní školy nebo speciální pedagogika, kterou upravuje § 6 zákona č. 563/2004 Sb., o…
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Niklová Anna Bc. Mgr., e-mail: info@
Centrum BAZALKA - ZŠ speciální a MŠ speciální, o. p. s., hledá novou kolegyni nebo nového kolegu do svého týmu. Nabízíme pozici třídního učitele/třídní…
Úvazek: 0, 8. Bližší informace: pracovní smlouva na dobu určitou s výhledem na dobu neurčitou. Platové zařazení podle platové tabulky: 32 120 Kč až 38 790 Kč.…
Centrum BAZALKA - ZŠ speciální a MŠ speciální, o. p. s., hledá kolegu/kolegyni do svého týmu. Nabízíme pozici speciálního pedagoga v MŠ speciální a ZŠ…
Požadavky: diplomový certifikát Association Mintessori International, praxe v zavedené školce s Montessori pedagogikou, vynikající znalost anglického jazyka,…
- zaměstnání na dobu určitou - platový výměr v souladu o plat. podmínkách pro danou pozici dle předpisů Způsob kontaktu: e-mailem na: sekretariat@
Pozice: Učitel/ka AJ na základní škole 5 hodin přímé pedagogické činnosti/týdně. Kontakt: Pechová Lenka, tel.: 318623306, e-mail: lenka. pechova@waldorf.,…
Pozice: Učitel/ka NJ na základní škole 4 hodiny přímé pedagogické činnosti/týdně. Je možné, že během letních prázdnin dojde k navýšení úvazku. Kontakt: Pechová…
-první kontakt se zaměstnavatelem: Martina Švejdová, info@, 606549800 -požadujeme obor předškolní pedagogika nebo speciální pedagogika
Požadované vysokoškolské vzdělání, plný úvazek pro výuku na 1. stupni ZŠ, praxe v oboru, mzda podle stupně kvalifikace a praxe, snaha podílet se na dalších…
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: reditelka@, zašlete strukturovaný životopis. Požadavky na uchazeče: - splnění předpokladů pro výkon pedagogického…